YETERSİZLİK BELGELERİ : ATİBA & FRANCO

25.03.2014 15:19

Bugün takımda MEMNUN olunan 2 önemli isim, aslında sistemin içinde yer alan unsurların en büyük YETERSİZLİK belgeleridir.

ATİBA ve FRANCO'nun hikayeleri aslında İBRETLİK ve derhal önlem alınması gereken sorunlara işaret ediyor.

Bunu şimdiden ve İŞLER İYİ GİDERKEN özellikle yazıyorum.

Diğer Beşiktaşlı kanaat önderleri gibi KÖTÜ günün NEGATİF enerji ortamında değil.

Bakın önce FRANCO 'nun hikayesi ile başlayayım.

Geçen yaz aylarına dönüyorum, hatta bunun bile 1 yıl öncesine, scout ekipleri fıldır fıldır dünyada oyuncu bakıyorlar.

Nerdeyse 1 yıl ve 1 milyon lira harcayıp sonunda aradığımız adam FRANCO'dur diye rapor veriyorlar.

Gönüllü scoutlardan Cihan Tomris'in raporları ve bilimsel analizleri bu seçimi destekliyor.

İsim bana geliyor, bende izliyorum : Tamam, şahane bir adam, hakikaten emsalsiz ama 2 itirazım var.

Birincisi bu çocuk KİMİN yerine oynayacak?

Öyle ya, kadronda Çek milli Sivok, Türk milli Ersan, Kaptan Toraman ve Dünya markası Escude var.

Hepsi DEV isimler, bu hem çocuk, hem kıta değiştirecek.

Yetmez, daha takımda SOLBEK, SAĞBEK ve DEFANSİF ORTA SAHA pozisyonları BOMBOŞ duruyor.

İlk hamle ve parayla YATIRIM yapılacak hamle, zaten 4 alternatifin olan güçlü bölgeye mi yapılır?

İkinci itirazım ise, çok iyi bir oyuncu olduğu kesin olmasına rağmen bana İSPANYOL tipi oyuncu geliyor.

Ama niyet ve olması gereken bu, scout modeli doğru.

Elinizi tutan yok, sesli itiraz etmem ama bunları bilin dedim.

HİKAYENİN DEVAMI DAHA HAZİN

Lige SİVOK ve ESCUDE ile başlıyorsun, gayet doğal, zaten böyle olacağını öngördük ve söyledik.

Sonra kavga çıkıyor ve TORAMAN kadro dışı kalıyor, olabilir...

ESCUDE'nin formu düşüyor, normal...

SİVOK sakatlanıp sezonu kapatıyor, acı ama gerçek.

Takım Sivas maçına çıkıyor, bir bakıyoruz stoper NECİP.

Yetmiyor ve Necip de maçta sakatlanıyor.

Ve Pedro ilk maçına çıkıyor.

BU KADAR MI SANDINIZ?

Hadi artık çocuk güzel oynadı bari şimdi oynasın dediğinizi duyar gibi oluyorum, daha bitmedi.

Devre arasında bize olmazsa olmaz DANY lazım kavgası başlıyor.

Olurdu olmazdı, al takke ver külah derken DANY alınıyor.

Niye?

Çünkü PEDRO'dan umut sıfır.

Sportif Direktör; Bu çocuk şişmanlamış ve ağırlaşmış zaten ben gelmeden alınmıştı; diye demeç bile veriyor.

DANY ilk maç hafif zıtıyor ama idare ediyor, ikinci maç sağ bek idare ediyor, üçüncü GS maçı adama dalıp penaltıyla maçı veriyor.

Vermesini geçtik, bunalıma girip ben küstüm diyor.

Yetmez, sakat sakat milli maça çıkıp iyice sakatlanıyor.

Serdar Kurtuluş tahammül sınırlarını zorlayınca NECİP sağ beke geçiyor.

Ve nihayet Pedro tamamen ve alternatifsiz MECBURİYETTEN oynar hale geliyor.

Buraya kadar yanlış yalan birşey yazdığımı sanmıyorum.

Nokta. 

Şimdi ASIL SORU şu : Niye böyle oluyor?

Kesinlikle ve kesinlikle DEĞERLENDİREN gözler YE-TER-SİZ!!

ATİBA hikayesi ise çok basit; Taş gibi yazılı, kaşeli, imzalı : BEŞİKTAŞ'TA OYNAYAMAZ raporu var!!

Bu sistemin içinde yer alan bireylerin toplamı 360 derece etmiyor.

Ciddi SORUN VAR

Yaz transferlerine 360 derece EHİL değiller.

 

RÜZGAR SAĞNAK