İŞİ BİLMEMENİN IZDIRABI...

09.06.2014 13:41

10 senedir süren ve 3 değişik maketle koskoca bir muamma halini almış stat meselemiz vardı.

Fikret Orman geldi ve şak diye yeni bir mimari öneri ortaya koydu, adeta ilk görüşte aşk yaşandı, kimse itiraz etmedi.

Tıkır tıkır izinleri aldı, takır tukur statı yıktı, harıl harıl inşa ediyor.

Koltuk şöyle olacak, çatı böyle olacak, kaplaması küfe taşı, içi akıllı, lüküs locası, lokantası şöyle, malzemesi böyle.

Al inşaata kamera koydum, istediğin an izle, ihaleler açık, istersen katıl, fiyatı şu, ödenen bu.

Finansmanı şöyle, sponsoru böyle.

Var mı itirazı olan?

Yok...

Var mı koltuk şöyle olsun, çatı böyle olsun diyen? İhalelerde şaibe olduğunu iddia eden?

Yok..

Nasıl yaptı bunları? Nasıl becerdi?

Valla ben bu işlerden zerre kadar anlamam, yorum yapamam ama gördüklerim, şimdiye kadar yapılanlar beni tatmin ediyor ve mutluyum işte.

Dolayısiyle bu konuda yönetime hem güveniyorum hem destekliyorum.

İşi bilince herşey kolay.

x x x x x

 

İşi bilince herşey çok kolaydır, iş bilenin kılıç kuşananındır der atalarımız.

Başkan mühendis, ayrıca profesyonel işi bu olunca, yanında demir-çelik kralı Ahmet Nur Çebi olunca, konu demir ve betonla ilgili olunca,işi bilince herşey çok kolay.

Ancak bizler Beşiktaş İnşaat AŞ taraftarları değil, Beşiktaş Futbol AŞ taraftarlarıyız.

Bizim hobimiz bina inşaatı değil takım inşaatı. İnşa edilen takımın temeli, omurgası ve çatısı. O takım unsurlarının malzemesi ve fiyatı.

Tamam anlarım, sizlerin işi bu değil ve bilmiyorsunuz. Olabilir, para verip bir klavuz satın alabilirsiniz.

İlk aldığınız klavuz Samet Aybaba, ne diyeyim bilemedim ama şu uyar herhalde : C'mon give me a break!

İkinci klavuz Önder Özen.

Son derece yakışıklı, iletişimi kuvvetli, namuslu, dürüst, çalışkan bir kardeşimiz. İnsan olarak elbette seviyoruz kendisini.

Ama daha önce bu pozisyonla alakalı bir tecrübesi, bir başarısı, ispatlı bir özgeçmişi var mı ? Yok..

Özen, işin başına Biliç kardeşimizi getirdi.

Şüphesiz o da yakışıklı, kültürlü, duruşu olan, beğendiğimiz bir insan, eminim denk gelsek çok iyi arkadaş oluruz.

Ama var mı bir şampiyonluğu, başarısı, ispatlı bir özgeçmişi? Yok...

Yahu bari Hajduk Split'de bir şampiyonluğu veya kupası olaydı, çalışmış ama o bile yok.

Milli takım desen aldığı maçı Türkiye'ye verdiğini hatırlıyorum, o takımın oyuncularına bakıyorum ve daha fazlasını görüyorum.

Rusya macerasını konuşmayalım, geçen sezonu ve transferlerini gördük zaten.

62 puan ,üçüncülük ve sıfır derbi galibiyeti...

Şimdi soru basit; koskoca dünya kulübü olan şanlı Beşiktaşımız bir eğitim ve kişisel geliştirme merkezi midir?

Var mı bu ekipte şampiyon olmuş, şampiyon olmayı bilen, işi bilen, tecrübeli biri? Yok...

İşi bilince herşey nasıl çok kolay oluyorsa (stat gibi), bilmeyince ızdıraba dönüyor işte (takım gibi).

Başlıyor herkes eleştirmeye, akıl vermeye, yol göstermeye, niye? Çünkü şu ana kadar gördüklerinden tatmin olmamış, itimat edemiyor.

Yönetim işi bilmemenin ızdırabını çekiyor, camia hergün bu ızdırabı yaşıyor.

RÜZGAR SAĞNAK