HERŞEY YOLUNDA...

22.10.2013 18:27

Bilmiyorum benim Sevgili Babam ve Ağabeyim gibi Beşiktaşlılar mısınız? 

Onlar maç başlasın ve 10. dakikada 3 gol atıp öne geçelim sonra 80 dakikayı rahat rahat izlesin isterler.

Ayrıca her maç ise yüzde yüz kazanılmalıdır.

Gol olan dakikaya kadar her maçta ikisi birden susmadan sallar durur maçı izlerken, 3 olmazsa beğenmez, kazanamazlarsa bütün hafta sallamaya devam ederler.

Malesef Süperlig bu kadar basit bir yarış değil.

Her takım ayrı bir geçiş noktası ve şampiyonluk denilen maraton bunların arasından slalom yapma sanatı.

GEÇEN SEZON YENİ SEZON DEĞİLDİR

İnsan yeni sezon başladığı zaman otomatik olarak fikstürü geçen sezonun takım kalitelerine göre yorumlar.

Oysa her yeni sezonun iyi ve flaş takımları farklı olabilir.

Kayseri, Gençler, Sivas kulağa zor, Rize,Akhisar,Torku kolay gelir ligin başında.

İşin aslı 8-9-10. haftalarda yaşanan sezon açısından ortaya çıkmaya başlar, şimdi o noktadayız.

BU PUAN CETVELİNE İMZA ATARDIM 

Bana sezon başında bu hafta itibarıyle mevcut puan cetveli sunulsa düşünmeden imza atardım.

Neticede yeni bir hoca ile sistem değiştirip 10 yeni oyuncuyu kadroya enjekte eden kulüp benim, rakiplerim daha sabit ve oturmuştu.

Herşey umulandan bile iyi gitti ve gidiyor.

Antalya'da yenilmeyebilirdik, ceza olmayabilirdi. Gerisi olağan sıkıntılar.

Rakiplerimizden biri bu derece hormonlu ve şanslı, diğeri bu derece girdaplı olmayabilirdi, bunlar da olağan.

Ama size bir müjdem var, atlattığımız tüm badirelere rağmen puan cetvelinin ortasından bir çizgi çekin.

Üst bölümde kalan hemen hepsiyle oynadığımızı, alt kısımda kalan hemen hepsiyle kalan haftaları oynayacağımızı göreceksiniz.

Bu neyi ifade eder?

Belki hiç.

Ama en azından lider rakibim aynı dönemde çizginin üzerinde kalanlarla oynuyorsa, herşey yolunda demektir.

Daha çok var.

Çekin kürekleri...

 

RÜZGAR SAĞNAK