BÜYÜK KISMET

22.04.2014 14:29

Benim hayat ve yönetim felsefemde HAKİKATİN BİLİNMESİ en olumlu şeydir.

Çünkü hakikati bilirsen, düzeltebilecek imkanın olur, yanlış arayışlarda olmazsın, çözebilecek vaktin kalır.

Gökhan Töre isminde sembolleşen vaka işte böyle büyük bir kısmettir.

Bu olayın hepimizi büyük bir uykudan uyandırıp, sezon sonu hedefimize ulaşmak için gerekli enerjiyi yaratacağını düşünüyorum.

x x x x

Daha dün, ulan zemin mi kötü acaba? Kondüsyoner mi işi bilmiyor? Doktor mu dandik ? Oyuncular mı köfte? gibi arayışlarla , fikirlerle kara kara düşünüyorduk.

Cevap meğer HİÇ BİRİ imiş.

Takım bir araya getirmek öncelikle bir vizyon ve bilgi işidir.

Kim lazım? Kim var? Kim iyi?

Sadece bunlarla sınırlı değil, bu iyi olduğunu düşündüğümüz adama güvenilir mi?

Kendi başına işini yapar mı?

Yoksa destek olup dikkat etmek mi lazım?

Destek olsan bile fayda eder mi? Yoksa iflah olmaz mı?

Başına nöbetçi mi dikmeli?

Yüzlerce mesele, binlerce düşünce SUBJEKTIF açıdan yönetilir.

Kime göre?

BANA GÖRE kardeşim, çünkü şu an işi BEN yapıyorum.

BİZE GÖRE kardeşim, çünkü biz işin başındayız.

Biz 7 gün 24 saat bu adamlarla geçiriyoruz, biz malımızı tanıyoruz.

Güzel...

Sorun yok.

Bu iş zaten böyle olur, futbol yönetimi zaten budur.

Peki ya bu subjektif bakış açısı YANLIŞ ise??

Peki ya sen adamdan, maldan anlamıyorsan?

Peki ya senin futbol bilgin, yönetim tecrüben yoksa.

Peki ya senin değer yargıların kendi hayat çapınla sınırlıysa?

O zaman ne yapacağız?

Pedro bıngıl bıngıl, Dany süper.

Sivok adam değil, Fernandes liderimiz.

Oğuzhan yaramaz çocuk, Töre adamın dibi.

Almeida yaramaz, Cenk süper.

Nasıl olacak böyle?

24 aya dizilmiş 1 kafa burun dağıtmalı kavga, 1 tecavüz davası, 1 bıçaklama, 1 kurşunlama.

Hepsi adamın dibi sadece Oğuzhan haylaz, Sivok yaramaz, Hilbert paragöz.

Hakikati bulduk dostlar.

Futbol yönetiminden sorumlu olan seçilmiş ve profesyonel ekip son derece kötüdür.

Mutlaka yeniden yapılanma şarttır.

RÜZGAR SAĞNAK