BU EKİP ŞAMPİYON OLAMAZ

28.01.2014 14:52

Bursa - Eskişehir maçını izlerken aklıma geldi , bir tarafta DAUM öbür tarafta SAĞLAM, iki şampiyon HOCA.

Son şampiyonluğu kazandığımız sezon ikinci olan SİVAS, Başkan ve yönetimleri hala aynı.

FB' de 15 yıldır aynı yönetim, aynı profesyonel ekip, 5 kez şampiyonluk yaşamış.

GS'nin yeni yönetimi 2'de 2, eskiler var aralarında belki 5 kez, Mancini ve Tugay, değişik ülkelerde kim bilir belki kaç kez?

BÜTÇE yarışı bu işin önemli bir ayağı elbette.

Ama asıl farkı yaratacak olan BİLGİ yarışıdır, ŞAMPİYON takım BİLGİ ile BÜTÇEYİ "herkesten" iyi harmanlayandır.

Bakın "GEÇMİŞTEN" iyi harmanlarsan BAŞARILI olursun ama Şampiyon olmak için "HERKESTEN" iyi harmanlamak gerekir.

Önemli bir NÜANS.

Açıkça bir formül yazıyorum

Mevcut Yönetim + mevcut futbol yöneticileri + mevcut Teknik Ekip > ......... (hangi rakip??)

Noktalı yeri doldurabiliyorsanız siz doldurun.

O zaman geriye şu hesap kalır : BÜTÇE

BJK>BS / SİVAS / ESK / TS

BJK < GS/ FB

Beşiktaş en fazla üçüncü olur.

Velev ki bütçe olarak BJK = FB/GS olsa yarın.

Bu sefer BİLGİ olarak FB/GS > BJK olacağı için yine de ŞAMPİYON olamazsın.

Bu ekiple olamazsın.

Birini işaret etmiyorum, bir isim veya kişi suçlamıyorum, EKİP diyorum, kimse üzerine alınmasın.

Bunun nasıl olması gerektiğini ben bilemem.

Sadece bu olmaz diyorum.

Ve matematiksel olarak ıspatlıyorum,

Daha ne yapayım?

 

RÜZGAR SAĞNAK