YA KRALSIN YA DEMOKRATİK BAŞKAN!

03.12.2013 14:17

Yanlış anlaşmaların önünü kesmek için sonda söyleyeceğimi başta yazayım : Ben Fikret Orman'ı beğeniyorum, destekliyorum, daha iyi olacağını düşünüyorum.

Halletmemiz gereken basit sorunlarımız var.

Başkan çıkmış BJK TV'de isyan ediyor, sürekli bir yalan, negatiflik, olumsuzluk, karalama ve sallama kampanyası var ve bu camia içinden.

Doğru...

Sebebi ne? Diyorki menfaat vesaire.

Velev ki evet, ki evet...

Hemen aklıma şu fıkra geliveriyor;

Sarayda bir Kral yaşarmış, yanında birde soytarısı, ve avanesi ileri gelenleri falan filan.

Birgün Kral patlıcan yerken demişki, aman Allahım bu patlıcan dünyanın en güzel yemeği, kızartması ayrı güzel, fırında ayrı güzel, yemeği ayrı güzel.

Soytarı hemen başlamış, haklısınız Kralım patlıcan nefis, şahane dünyanın en güzel yemeği.

Ertesi gün kral yine patlıcan yerken bu sefer acısına denk gelmiş, başlamış küfür kafir sallamaya. Bu patlıcan dünyanın en kötü yemeği, bir daha getirmeyin vesaire diye.

Bu sefer bizim soytarı başlamış, bu patlıcan ne kötü yemek, pişirmeyin bir daha diye atıp tutmaya.

Hemen etraftaki ileri gelenler soytarının kulağına eğilmiş, başlamışlar dalga geçmeye.

-Noldu soytarı? Dün öyle diyordun bugün böyle; diye.

Soytarı gülümseyerek bakmış ve lafı yapıştırmış;

Ne var? Ben patlıcanın soytarısı mıyım? Ben kralın soytarısıyım...

PATLICANIN SOYTARISI KALMADI

Eskiden kulüp adına yazan, konuşan, savunan, düşünen insanlar vardı. Bu devir çoktan kapandı.

Türkiye'de artık kulüp adına konuşan kimse yok, BJK'de yok, GS'de yok, FB'de yok..

Artık sadece KRAL adına çalışanlar var.

Mutlak hakim, mutlak hüküm, net bağlantı, güven, çıkar ve ya cezalandırma, her neyse...

Başkan'ın bundan şikayet etmesi çok naif , Başkan naif değil bu yüzden inandırıcı bulmuyorum, çözmesi gerekir.

BİR YOL DAHA VAR

Demokrasilerde çare tükenmez, mamafih burası çok demokratik bir ülke değil, bu ülkede bu yol çok zor.

Ama Demokratik Başkan olmak gibi de bir yol var.

O zamanda gidip Sezer'i, Frei'i ben yaptım oldu diye dayatmayacaksın.

BJK TV'de seçim propagandası yaptırmayacaksın.

Kulübü temsil yeteneği olmayan "beğenilmeyen" figürleri dayatmayacaksın.

Gruplarla aleni şekilde resmi mecralardan tartışmayacaksın.

Gereksiz bir sürü zaman ve enerji tüketen adama katlanacaksın, değer vereceksin, bilgi vereceksin, ikna edeceksin.

Herkese eyvallah veya kimseye yallah demeyeceksin, evet zordur, kolay değildir.

Öbürü yol daha kolay ve etkilidir.

Ama ne KRAL ne Demokratik Başkan profilini oturtamıyorsan, veya gereklerini yapmıyorsan, şikayet edecek bir konu göremiyorum.

Dün gece paylaştığım 2 tweet ile bu zor yazıyı bağlayayım;

Fikret Orman-Ahmet Nur Çebi-Önder Özen ve Biliç'ten bu piyasada kimsenin bir menfaati yok, Kim niye sizi desteklesin? Bu sorunun cevabı çözümdür.

BU sorunun cevabı ÇÖZÜMDÜR.

 

RÜZGAR SAĞNAK