TAHAMMÜLÜM KALMADI !

27.05.2014 15:15

Yüreğimiz yanıyor, yardımcı olmak istiyoruz ama nafile.

Adamlara soruyorsun; sizin sorununuz ne? Para mı?

O zaman çözüm var, birincisi erken yola çıkacaksın, en az yarım devre önceden planlayacaksın bu işleri.

Söyle bana kaç para maaş verebiliyorsun? Ne kadar bonservis bütçen var?

Adam diyor ki ben 2 milyon maaş verebilirim, bonservis vermesem iyi olur.

Tamam , gayet yeterli.

Bak canım kardeşim, sözleşmesi biten Hunt var, Toivonnen var bu paraya, haaa bir de Gomis var, Diego var ama onlar 3-4 istiyor 3-4 imza parası da var.

Gerisi zaten belli 5-10 arası bonservis ve yine en az 3 milyon maaş verirsin.

Diyor ki, ben Hunt ile Toivonnen'i beğenmiyorum.

Öyle mi?

O zaman ben de Demba Ba ve Diego'yu beğenmiyorum.

Ben Ronaldo ile Messi'yi beğeniyorum, bunları alsak daha doğru olur.

Beğenmiyor musun?

O zaman vereceksin 3-4 milyon imza parası ve 3-4 milyon yıllık maaşı, alacaksın Diego'yu, alacaksın Gomis'i.

Daha rakiplerin bu adamların adını bilmiyorken biz bunları konuştuk.

Pişirdik, hazırladık ve bedavaya ezeli rakiplere sunduk.

Uçak,ağırlama, kontrat masraflarını bile Beşiktaş yaptı, imzayı rakipler attı.

Akıl bizden, cefa bizden, sefa rakiplerden, aşağılanan koskoca bir camia.

Artık tahammülüm kalmadı.

Paran mı yok? Sorun değil.

Al Hunt'u , al Toivonnen'i razıyım.

Paran mı yok? Sorun değil.

En az 10 tane 2 milyon maaşa uçarak gelecek MÜKEMMEL adam zaten var, hepsi raporlanmış kulüpte duruyor.

Ama hem paran yok, hem adam beğenmezsin, hem ergenlere yıldız balı çalacaksın, hem adamın dibi olacaksın, hem üçüncülükten mutlu olacaksın.

Yok abi.

Artık tahammülüm kalmadı...

RÜZGAR SAĞNAK