MERHABA DOSTLAR

04.10.2013 14:21

Merhaba Dostlar,

 

İnternet mecrasında Beşiktaş kulübünün sesinin daha yüksek sesle çıkması için geçmişte oldukça çabalamıştım. Ancak yaşadığım tecrübelerden bu bireysel aşkın herhangi bir saf şemsiyesi altına girmesinin mümkün olmadığını anladım, anladık. Anladık diyorum çünkü geçen hafta telefonum çaldığında arayan Sevgili Itır Esen bana mutlaka bir blog yazmam gerektiğini söylüyor ve bu yönde heyecanla beni teşvik ediyordu. Aynı dertten muzdaripti...

Algı ve menfaat dünyasında ister istemez organize mecralar saflaşıyor, bu şemsiye altında yazman durumunda yazan kimse o safta algılanıyor. 

Ancak bu işi gerçekleştirebilmemin önünde büyük bir engel vardı, teknoloji özürlü olmam. Blog nasıl yapılır konusunda en ufak bir bilgim olmamasının çözümü yine internetin kendisinden geliverdi, google 'a yazdım ve birde ne göreyim, özürlüler için inanılmaz imkanlar çıkmış...İşte buradayım.

Bu blog ile hedefim, tweeter mecrasında beğenilen tespitlerimin , 140 karaktere sıkışmadan, herhangi bir sitenin reklamı olmasın veya saf olmama hassasiyetine sahip olanlar tarafından çekinmeden retweetlenebilmesi.

Sizin katkınız benim performasımı belirler.

Söyleyebileceklerim bu kadar...