ERGEN MIKNATISI !!!

20.05.2014 16:25

Bu yazacaklarımı kesinlikle "hakir görme" maksadı ile yazmıyorum, basit bir tespit sadece.

3 futbol yöneticisi var; biri Hollanda 'da tencere satışı işi yapıyor, diğeri servis işletmecisi, öbürü ne iş yapıyor bilmiyorum "cemiyetçi".

Başkan'ın kendisi ben laz müteahitim bu işlerden anlamam diyor zaten.

2.5 yıldır aldıkları ortada , herhalde toplasan en az 20 oyuncudan bahsediyoruz.

Önder Özen sağda solda ben karar vermiyorum, kimse beni dinlemiyor mealinden bir çok arkadaşımıza şikayet etmiş zaten.

Gökhan Töre ve Motta kiralamalarından başka malesef onun da somut bir katkısı ve tecrübesi yok.

Slaven Biliç 'e göre zaten öndeki 20 metrede YARATICILIK sorunundan başka hiçbir sorun yokmuş.

Yani 1 Diego'su olsa herşey mükemmel, herşey süper tek orası eksik.

Öyle mi?

O zaman ver parası neyse al Diego'yu ve transferi kapat.

Madem tek sorunun bu, al ve bitir, kaç paraysa o paraya. 

Cenk Tosun'a 1.7 milyon Euro vermek ne demek?

Bu kadar para benim santraforum bu olacak demek.

Tamam o zaman, madem verdin parayı, madem hepiniz hem fikirsiniz oyna Cenk ile.

Büyük para verip Ömer almadınız mı? Al o da ikinci santrafor.

Milli takım santraforu Pektemek değil mi? Al o da üçüncüsü.

Zaten 4-2-3-1 oynuyorsun, altı üstü 1 adam oynatabiliyorsun.

x x x x x

Bugün Beşiktaş'ta kim Pedro'dan veya Oğuzhan'dan şikayetçi?

Mükemmel oyuncular var dünyanın 4 bir yanında, madem siz 3. oluyorsunuz ve memnunsunuz o zaman bari takım kurun.

Aynı bunlar gibi genç, aç, önü açık, yerli yabancı fark etmez.

Niye ERGEN psikolojisi üzerine MIKNATIS arıyorsunuz?

Niye Beşiktaş 4-5 milyon bonservis verip 500-600 maaşa 23-24 yaşında bomba gibi aç oyuncular değilde ismini SİZİN BİLE bilebileceğiniz 30+ markalar peşinde?

Statın bu sezon başı açılmayacağını 5 yaşındaki çocuklar bile tahmin edebilir.

Bu neyin kafası?

Ergen Mıknatısı sizleri YAZ TATİLİ boyunca korur, ama sezon başlar ve hakikat kapısına gelirsin.

CL ön elemesinde anya mı konya mı anlarsın.

Peki sonra ne yapacaksın?

Geriye ne kalacak?

x x x x x

 

Kaldı ki genç oyuncu bile alsanız, SİZİN SEÇİMLERİNİZE kim itibar edecek?

Süzen, Kurumuş, Mami, Hasan Türk, Erkan Kaş, Frei, Şişman, Tosun...

Almak için öldüğünüz ama alamadığınız isimleri de gördük.

Veysel Sarı mı iyi, Tarık Çamdal mı?

Sefa'nın sağbekde ne fark yaratacağı konusunda kim yorum yapabilir?

Bu takımda oynayan adamların HİÇ BİRİ bu Futbol Yönetimi ekibin seçimi değildir, BU EKİBE RAĞMEN alınmış adamlardır.

Bu ekibin muhalefetini aşıp tesadüfen alınmış adamlardır.

x x x x x

İşe yok arama tarama, Dortmund modeli diye çıkıp, Klopp filan isimlerini telafuz eden bir hocayla 30+ yaşında ERGEN MIKNATISI kovalamak.

Pess ve insaf...

Biliç'in aldığı puanı veya attığı gol sayısını, kucağına düşen CL sıralamasını geri iade edişini filan yazmak bile istemiyorum.

Basit bir sorum var yaw..

Biliç bu takıma NE KATMIŞ?

Samet Aybaba bile Güvenç abisine en azından sürekli Olcay Şahan programı yaptırıyordu.

Lafa Olcay Şahan ile başlayıp onunla bitiriyordu.

Soruyorum, basit bir soru, gerek Slaven Biliç gerek Önder Özen; Beşiktaş'a hangi TAPULU katma değeri yaratmış?

Mesela Fikret Demirer : Ben Pedro'yu buldum diyorsa, kabul ediyorum..

Peki Biliç ne katmış? Önder Özen ne katmış?

İşin para kısmını konuşmuyorum bile, o kısım bu analizde mühim değil.

Kariyeri boyunca Beşiktaş'ta oynaması mümkün bile olmayan adamlar yanında 31 yaşındaki Atiba ve yine o yaşlarda olduğunu tahmin ettiğim Eneramo mu?

Katma değer bu değildir.

2.5 yıl oldu arama, tarama, scout yalanları ile en az 10 kişi masraf edip ekmek yiyor, tek somut netice Pedro.

Gönüllü ekip en az 30 tane bana göre MÜKEMMEL isim raporlamış, ilgilenen yok.

Ve üçüncü olduğumuz, sıfır kupalı ve sıfır derbi galibiyetli bir sezon sonunda biz yine yok Diego, yok Van Der Vaart, yok cart, yok curt, bir tane ERGEN MIKNATISI adam arıyoruz.

Bir adam gelecek ve son 20 metredeki sorunları çözecek ve herşey çok güzel olacak.

Çünkü tek sorun bu.

Diğer ilgili herkes çok iyi, süper işinin ustası, tecrübeli, bilgili ve aynı zamanda adamın dibi.

Tek sorun son 20 metrede yaratıcılık sorununu çözecek usta bir Ergen Mıknatısı.

Ergen Mıknatısı imzalıyacak, tüm yönetim de adamın dibi mertebesine yükselecek.

İmzalayacaklar, büyük oyuncu ya gelicek, babanın işi bu ya, Sivas deplasmanında salya sümük stoper arkasında yapacak ve seneye 3 yemeyeceğiz Sivas deplasmanında.

Biz 3 atacağız artık.

Küme düşen Antalya'ya da yenilmeyeceğiz , önde olduğumuz derbileri de artık vermeyeceğiz.

Bu mu plan?

Yolunuz açık olsun, ne diyeyim?

 

RÜZGAR SAĞNAK