ÇETE LİDERİ : SARI !

15.04.2014 15:59

Bugün Beşiktaş tarihinden "eğlenceli" bir şeyler yazmak istedim.

Efsane MAF takımı her ne kadar başarılardan başarılara koşsalar bile elbette yönetim açısından sorsan bunlar : ÇETE...

Hepsi birbirinden farklı baş ağrısı, sürekli serserilik peşinde iflah olmaz adamlar.

Kamptan kaçıp işkembeciye gitmek mi dersin,

Evde uyuya kalıp idmana geç kalmak mı dersin,

Yaz tatilinde yiyip yiyip kilo alıp takıma gelmek mi dersin,

Artist kesiminden kız arkadaşlar yapmak mı dersin,

Gece gece hava karardıktan sonra arabaya binip dolaşmak mı dersin,

Her türlü olumsuzluk, serserilik var bunlarda sorsan.

Hiç sakatlanan yok, 2 yıl maç kaybetmek yok ama hepsi haylaz ve iflah olmaz bir çete bunlar. 

Kaptan Rıza Çalımbay, Futbol şubesi sorumlusu Faruk Sağnak.

İşte o noktada rahmetli tüm bu muamma "paralel yapıyı" deşifre eden "top secret" tespitini çocuk kulağıma fısıldıyor.

Çete lideri : SARI !

Bunlara ne söylesen yuvarlak ağız cevap verirler, gider dolanırlar, "SARI" raconu keser, sonra cevap verirler, diye ekler.

Sarı boş durur mu?

Bunca yıl futbol oynadık, transfer görüşmesi bile yapmadık,

Ankara deplasmanına tek bizim takım sabah otobüsle gidip, akşam otobüsle dönüyor, maç yemeğini sanayi köftecisinde yiyoruz diye sürekli muhalefet.

Yok ben işçiyim bu soruları patrona sor şeklinde "anarşist" söylemler.

Gezmiyeceksem niye futbolcu oldum, normal işe giderdim tipinde artistik laflar.

Çıbanın başını küçükken ezeceksin misali sürekli aykırı davranışlar.

Çete lideri değilde ne?

Basbayağı bildiğin "paralel yapı" işte.

Bu sarıda LİDERİ...

x x x x

Allah bütün bu güzel insanlara uzun ömürler versin, aramızdan ayrılanlara rahmet eylesin.

İşte bu oyun nerelerden geldi, nerelere gidiyor konusunda gençlerle bu anıları paylaşmak istedim.

Bizi biz yapan, bu güzel ağabeylerimizi bu vesileyle anmak istedim

 

RÜZGAR SAĞNAK