ÇATIYI KOYUN VE ŞEREFLE GİDİN..

29.05.2014 16:02

Sezon boyunca ve sonunda yorumlarımızı yazdık, tespit, eleştiri ve şikayetlerimizi sıraladık.

Yönetim sırayla çıkıp cevap verdi, önce Biliç, sonra Önder Özen, akabinde Başkan, son olarak ise ikinci Başkan Ahmet Nur Çebi.

Önce Biliç diyor ki, herşey mükemmel sadece öndeki 20 metrede yaratıcılık sıkıntımız var; tek tek cevap vererek gideyim.

Canım yoldaşım; öndeki 20 metre dediğin yerde solda Türkiye'nin kayıtsız şartsız en iyi adamı Olcay; sağda 7.5 milyon verip alamayacağın Töre; önde artık teklifini kabul etmeyen Portekiz milli takımının santraforu, arkasında 10 milyona satmadığın Fernandes ile yine Türkiye'nin belki de tek ispatlı yeteneği Oğuzhan oynuyordu.

Sana istersen ön tarafı Messi-Ronaldo-Arda-Mesut Özil yapalım, ne dersin? Olur mu? Sıkıntın biter mi?

Sıra geldi Önder Özen'e;

Frei çizgide oynamayı öğrenememiş; Atiba ve Cenk olayında indra gandi şaibesi var diye kendin karnından konuşuyorsun.

Peki Frei çizgide oynamayı öğrenemedi de ortada mı süper oynuyormuş, sen nereye aldınki bu adamı?

İndra Gandi'yi sen yapmıyor olabilirsin ama yapan varsa sen nasıl orda tutuyorsun veya duruyorsun?

Sıra geldi Başkan'a;

Keşke Biliç ile Önder'i dinlemeyip Fernandes'i satsaymış.

Ahmet Nur Çebi; keşke Fener deklarasyonunu onu dinleyip yayınlamasalarmış.

Toraman'ı Kavalcı söz verdi diye uzatmışlar.

Sezer'i Başkan almış.

R 10 fiyaskosunu Ahmet Nur Çebi çıkarmış.

Cenk'i Deniz Atalay, Atiba'yı Biliç dayatmış.

Yaww kardeşim bütün bunlardan BANA NE??

Kim yapmışsa yapmış BANA NE?????

Ben hayatımda böyle şey görmedim, herkes bireysel olarak benim 1 hatam var gerisi bunların hatası diyor.

Ve hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorlar.

Hepsi birbirinden şikayetçi ve suçu birbirine atıyor, BU NASIL BİR YÖNETİM TAKIMI?

Bakın beyler bayanlar bu ekip, bu zihniyet, bu kültür ile transfer filan geçin, Beşiktaş'tan bişey olmaz.

x x x x x x

Gelelim camia olarak ne yapacağımıza.

Sosyal medyada sürekli benim yazdığım şeylere sallayıp, 2 gün sonra benim yazdıklarımın aynısını yazan tipler var.

Yönetimde sürekli yazdıklarımı lanetleyip, 2 gün sonra evet ama ben değil o yaptı diye işaret eden tipler var.

Önce kime itibar edeceğinize karar verin, sonra bu transfer işlerini kafanızdan atın.

İlk öncelik bu YÖNETİM EKİBİNİN acil olarak değişmesidir, sürdürülebilir bir durum kalmadı.

Çatı 20 milyon Euro tutuyormuş, doğrudur, yakışır ayrıca.

Bu endüstriyel bir çatı; %30 peşin isterler %50 yüklemede %20 ise bitince alırlar.

Aman sakın bu parayı Demba Ba filan gibi günü kurtaracak "Ergen Mıknatısına" harcamalarına izin vermeyin

Çatıyı alıp koysunlar ve ucuz, beleş 2-3 adam denkleyip yola devam etsinler.

Artık inceldiği yerden kopsun , en azından bu kahra katlandığımız asıl mesele olan STAT bari TAM bitsin.

Daha vakit var, şayet başarı yolunda samimi iseler, Ukrayna'da savaş artık resmen patladı.

Bu ekibi kurtarabilecek dünya üzerinde nefes alan TEK CANLI kim belli.

Herkes geçsin topçuyu mopçuyu, bize önce AKIL sonra STAT gerek.

Para harcanacaksa bu ikiliye harcanır : ÇATI ve LUCE

Bu ekibe ver 100 milyon para; olacağın yine EN FAZLA üçüncülüktür.

 

RÜZGAR SAĞNAK